
Mi történik a cégében?
Ellenőrizze a riportokban, hogy milyen hatékonyan dolgoznak munkatársai: hány ügyfelük van éppen, milyen arányban és hány nap alatt zárnak egy értékesítést.
Vegye kézbe az irányítást, és osszon ki egyszerűen feladatokat munkatársainak.
Ellenőrizze a riportokban, hogy milyen hatékonyan dolgoznak munkatársai: hány ügyfelük van éppen, milyen arányban és hány nap alatt zárnak egy értékesítést.
Vezesse a MiniCRM-ben, hogy kivel, mikor, és mit beszélt meg. Csatoljon fájlokat (pl. ajánlatot, szerződést), és archiválja a fontos emaileket.
Tipp: A MiniCRM elérhető tablet és okostelefon böngészőjéből is.
Gyűjtse automatikusan a weblapjáról érkező megkereséseket. A MiniCRM rendszerezi ezeket, és értesíti a kollégákat az elvégzendő új feladatról.
Tipp: Üzemeltesse ügyfélszolgálatát a MiniCRM-en keresztül, hogy mérni tudja vevői elégedettségét.
Nyissa meg a MiniCRM-et, és a felvett emlékeztetőkből (teendőkből) azonnal látja, hogy melyik munkatársa kivel dolgozik éppen.
Tipp: Szűrjön rá egy kollégára, hogy csak a hozzá tartozó ügyfeleket és teendőket lássa.
Vegyen fel határidős teendőket, és vezesse az előzményeket. Így hatékonyan tudja beosztani idejét, és hónapokkal később is tudja, mi kell a következő megbeszélésre.
Tipp: Szinkronizálja a MiniCRM-et kedvenc naptárjával, hogy telefonja is emlékeztesse aktuális feladataira.
Vezesse az összes ügyfél elérhetőségeit és előzményeit a MiniCRM-ben. Így az új munkatárs zökkenőmentesen tudja átvenni az ügyfeleket, és ott tudja folytatni a munkát, ahol elődje abbahagyta.
Ellenőrizze a riportokban, hogy munkatársai mennyit telefonálnak olyan ügyfelekkel, akikből nem lesz vevő.
Tipp: Az értékesítési folyamatokban látja, hogy a cégnek hány komoly érdeklődője van éppen.
Cégvezetőként Ön számos kihívással néz szembe. Ahogy nő a vállalkozás és az alkalmazottak száma, úgy bonyolódnak a feladatok, és könnyen eluralkodik a káosz. A MiniCRM Ön helyett figyelmezteti munkatársait a fontos feladatokra, így segít rendet teremteni a cégében.
Szabaduljon meg a sok papírtól, és táblázattól: költöztesse cégét egy átlátható, egységes rendszerbe, amiben munkatársai is könnyen tudnak dolgozni. Lássa tisztán, hogy melyik alkalmazottja mivel foglalkozik, és milyen eredményesen. Adja át kollégáinak azokat a feladatokat, amiket ők is el tudnak végezni, hogy Ön az igazán fontos dolgokra tudjon koncentrálni.